Tuesday, January 1, 2013

First January

Assalamualaikum and hai again.

Yeah yeah I know ramai yang dah tidur time macam ni memandangkan esok dah mula sekolah. And for me? No. Still tengan tabiat yang kurang sihat, suka tidur lambat sebab buat benda yang tak diketahui, ehhh? Oh abaikan saja. Sekarang ni sedang tunggu bos yang tempat saya nak pi interview tu habis holiday dia. Sebenarnya dah rasa nak je dipercepatkan sebab siapa tak nak timba pengalaman berkerja, dapat gaji hasil titik peluh sendiri. Takkan nak harapkan parent ja. Sure kena dengar ceramah berjam jam jam jam. Ishh takmau la cekk. Dengar ceramah kelas memandu 5 jam pun dah bosan tau dak. Watlekkk.

Lagi pun sekarang saya ada niat nak beli barang yang hanya beberapa orang ja yang tau apa yang saya nak beli tu. Kalau nak minta dekat parent, semestinya jawapan dia TIDAK. Lagi pun benda tu boleh tahan mahal la tapi tak sampai beribu. Kalau beribu awal-awal lagi dah cancel nak beli. Saya kan ni penjimat hahaha. And and saya jeles tengok ramai kawan saya dah mula kerja. Ishh depa dapat gaji awal la nampanya. Sob sob jangan lupa belanja saya ya haha.


Okay, back to the topic. Hari ni merupakan 1 January 2013 dan ia juga merupakan birthday kepada kawan saya yang gila macam saya bila buat lawak entah apa-apa. Kenal dia dah lama and memang best bila sembang dengan dia. Apa pun mampu saya luahkan walaupun hal remeh temeh. Dia juga kawan yang sentiasa ad bila-bila masa bila saya perlu. Well lagi pun saya memang rapat dengan dia siap pernah tidur dekat rumah dia banyak kali. Kalau pi rumah dia ni mesti kenyang perut. Mak dia suka bagi tetamu dia makan.. Ishhh memang best tip top arrr wa kata lu haha. Dia pun jenis friendly. Apa-apa pun I love you my sweet best best friend. Nanti kita kerja sama-sama tau. Minta-minta kita dapat kerja tu, amin. Hope you like the bear that me, Alynn and Bella buy for you. Jangan lupa selalu peluk encik tedd tu bila nak tidur tau haha. Bye bye muahhh. Gusbam everyone. ^^

Make miracle became reality

0 fairy: