Thursday, January 1, 2009

It's My Fairy Tale

Wazzup

Heyyo wonderblogger. Anyeong and assalamualaikum. Hype, my name is Mas Erni but I always make people call me MEZ. I'm still young and steady. Now I'm study at Jitra so I will be busy to update this blog even thought I'm not busy actually haha. Lazy~ Aku lahir pada 9 February dekat Penang. By the way, aku sekarang ambil jurusan Quantity Surveyor. Walaupun tak pernah terniat nak ambil jurusan ni tapi dah dapat so aku kena usahakan untuk buat yang terbaik la kan. Wish me luck okay.

Aku ni suka main twitter. Pastu suka tengok movie, variety, music video, dengar lagu bagai. So mostly aku habiskan masa dengan handphone tak pun dengan laptop. SAD Hua hua. Kadang-kadang pemalas and kadang-kadang rajin terlebih. Suka warna purple. Oh yeah, aku ni sebenar suka keluar berjalan. So bila cuti dan apabila kena duduk dekat rumah je, mula la nak meroyan. Harap maklum.


Aku ni sebenarnya kuat makan. Kalau makanan favorite ni tak lain semestinya CHOCOLATE idaman hati ku. Tapi ikut mood la. Bila takde mood ke apa, satu hari tak makan tu jangan tanya la kenapa. Pastu minah ni suka shopping juga. Takde duit pun gedik nak shopping tapi window shopping je la. Nak buat acano. Tu je mampu. Malas nak mengaku tapi sebenarnya lagi suka subjek matematik dari subjek yang kena hafal-hafal ni. Aku ni bukan rajin nak baca-baca ni kau tau. Hurmm. Aku sayang patung nama Tam Tam tapi sebenarnya suka lagi dekat panda. Maaflah kalau menduakan anda. Kesimpulannya kalau benda tu comel dan unik, aku suka. Maaf, aku bukan playgirl. Itu hobi namanya.

Perangai aku complicated sikit. Atau mungkin banyak. Suka duduk terkurung dalam bilik sesorang tutup semua lampu untuk tenangkan diri. Maaf kepada sesiapa tak suka gelap. Anda tidak digalakkan datang ke bilik aku. Usha usha la kalau lampu menyala tu baru la datang ketuk bilik bagi salam. Insyaallah aku buka. Kalau rajin lah. Emosi budak ni ibarat benang yang tersimpul. Takde siapa faham. Kalau anda cakap anda faham tidak ku percaya. Ini kerana diri ku sendiri tidak faham kerana hati tidak mahu menceritakan apa yang dia rasa kepada otak. Si hati tidak mahu menceritakan apa yang dia rasa membuatkan si otak malas nak fikir apa yang terjadi. Suka berjalan seorang diri tengah malam sambil cari angin malam yang dingin dan melihat langit yang hitam di sinari bintang. Maaf, kalau bab nak merapu aku number satu. Adios.  

Make miracle became reality

0 fairy: